Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linda - 9 mars 2010 21:13

Hallojsan igen.

Är nu tisdag kväll o jag är på väg mot sängen. Tänkte bara se "House" på fyran först, var ett avsnitt som jag inte sett förr, o jag tror jag orkar upp i morgon ändå. Är trött som bara den, har varit dålig i magen hela dagen, haft ont dessutom, o sprungit väldigt ofta på toa både på skolan o hemma. Inte särskilt skoj kan jag säga, men det har gått ändå på nåt vis.

Idag har jag varit ut o kört med en fd militär. :) Det gick faktiskt riktigt bra fast jag hade min oroliga mage. Vi körde lite i stan med o så hjälpte han till en hel del med tips vid korsningarna, så nästa sväng skulle jag få tänka till mer. Förutom placering vid vissa svängar, utan att jag körde fast eller på trottoarer, så hade han inget att klaga på, vilket var riktigt trevligt tyckte jag. *glad* På em körde jag o en annan äldra karl på backplan, men det gick inte så bra för mig. Jag har ju höga krav på mig själv så jag gillar inte att ta om hela tiden. Kom iaf på plats några gånger inom de tio minuterna som är kravet. :)

I morgon blir jag inne på fm, tänkte skriva de prov jag har kvar oxå, men ska läsa igenom lite först så jag minns vad det handlar om. *Ler*

På em var det visst körning igen, med den fd militären. Han är duktig, men lite gnällig, men det får man man stå ut med o suga åt sig kunskapen istället. *Ler*

Sen är vi lediga båda torsdag o fredag *jippey* så jag ska köpa hundmat o hämta vovven efter skolan. :D Kanske följer maken med oxå...vet inte när han kommer hem exakt men någon gång under dagen blir det ju. Sen jobbar han både torsdag o fredag igen innan det blir en helg tillsammans. På torsdag kommer även styvsonen hem, men han kommer väl att gömma sig på rummet som vanligt. ;)

 

Nej nu börjar House igen, så jag säger god natt o hoppas att Ni har skött om er idag! Njut av varje dag, det har varit en härlig vinter/vår dag idag. :D

*vinkar*

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards