Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 27 juni 2010 21:08

Nästa stora helgdag är väl jul, ett stort hopp dit ju. Värmen är på väg, har varit en härligt varm dag idag o värre lär det väl bli.

Midsommar ja... Hade en trevlig sådan hos mor o far i vackra Arnöviken. Åt gott o vissa av oss drack gott med. *ler* Jag fick köra hem så det blev en sväng i skogen med, alltså på grusvägar, inte in bland träden. *fnissar* Janne var lite på lyset o lade sig rätt fort sen vi kom hem, han skulle ju upp o köra dagen efter stackarn, så han fick bara 5 timmars sömn ungefär. Tror att han hade nyktrat till innan dess iaf, verkade inte som att han led av någon baksmälla iaf.

Själv hade jag en aning tråkigt igår innan han kom hem igen, men så fort han var på väg hemåt så lyste solen även på mig. Då hade jag varit ute med hunden o sett på några filmer samt badad i karet inne, så inte en allt för stressande lördag. Jag gjorde även i ordning badvatten åt Janne så han fick plaska lite när jag drog till stan efter att även ha diskat en del. Jag var väldigt godissugen så efter en massa velande så fick suget vinna... Janne ville inte vara substitut så då får man hitta annat gott. *S*

Idag drog vi till Sundsvall o Birsta. Janne skulle till Biltema för att byta ut lyktorna till volvon som vi köpte sist vi var där. De passade inte men de vi köpte nu passade inte heller perfekt så nu håller han på skruvar o borrar o vem vet vad för att det ska bli bra. Tror jag ska ta med mig vovven o kika hur det går för honom snart... Vi åkte kustvägen hemåt, en del av den iaf, men inte var det mycket kust man såg. En grön grotta tyckte Janne, en väldigt grön allé var det iaf, men trevligare än E4:an iaf. Det tog tid innan vi kom hem iaf, speciellt då Janne tog vägen förbi Hög oxå, men det var väl för att jag var pinknödig. ;) Det är en studsig väg där...

Nu håller han på med bilen o jag har lekt med datorn en stund. Ska som sagt titta till honom nu, han kanske är färdig äntligen. :)

 

Nästa helg hoppas jag att jag har fått mina pengar. Har ett stort hopp om att kunna hälsa på min goa vän utanför H-sand då, men törs inte planera nåt än. Mina planer brukar ju gå i stöpet så det är ingen idé att försöka. Men tankar kan man iaf ha...

 

Hoppas att ni andra har haft en riktigt mysig midsommar!

*vinkar*

Av Linda - 23 juni 2010 13:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 23 juni 2010 00:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 22 juni 2010 19:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 22 juni 2010 18:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 20 juni 2010 12:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 18 juni 2010 20:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 16 juni 2010 00:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards