Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Linda - 6 januari 2010 20:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 6 januari 2010 18:14

Ja då ska vi se hur detta blir då. Spännande värre. ;)
Ska väl börja med lite kort intruduktion av mig. :)

Jag är inte snygg, knappt nog söt o det är endast i betraktarens ögon.

Jag är inte särskilt smart...Men det sägs att jag är smartare än jag tror. :)

Jag är en drömmare som hoppas att livet ska vara enkelt att leva för alla som finns på jorden. Japp, inte bara för mig själv alltså, även om jag själv finns här med. ;)

Jag är lyckligt lottad, har fått tag i en underbar man som visar varje dag att han älskar mig, o jag fattar fortfarande inte att det finns någon, speciellt inte en som jag kommit att älska o uppskattar mer än mitt eget liv, som älskar mig... Visst, det finns dagar då jag mår riktigt jäkla bra, o jag ser det som en självklarhet att min man ska älska mig. Japp, han är min make med, den lyckligaste dagen var 20/6-09, så det var inte alls länge sen. Han visar mig vägen till det liv jag önskat mig sen jag var barn, o jag är jäkligt glad för det. *ler* Märks det lite kanske?

Att vara en drömmare har dock sina baksidor. Visst, man kan fastna i en härlig dröm att somna till på kvällarna, men att drömma sig bort till en bättre framtid gör ju även att man glömmer bort att leva i livet, i nutiden. Så det får man börja lära sig nu, vid snart 34 år fyllda. Jösses, vart tog tiden vägen egentligen, var ju nyss 24 ju..

 

Ja.. Det var en liiiiten introduktion av mig, o redan har maken skällt på mig för att jag "nervärderar" mig själv. Han ser mig i ett annat ljus, det är helt klart, o självklart älskar jag honom för det. Oki, han skällde inte så mkt, men han påpekade det. På ett snällt sätt, så ni vet. *Ler*

 

Så, nu ska jag fånga in mina vänner, som gärna håller lite koll på mig ibland på det stora nätet, så ajöken på er för denna gång. Kommer väl snart tillbaka. ;)

*vinkar*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästis


Ovido - Quiz & Flashcards